Bendertechniek

“Wil je een betrouwbare partner met korte lijnen, vaste aanspreekpunten en waar voor je geld, kies voor Peacock. De vooraf beoogde resultaten zijn ruimschoots behaald.”

 

David Bender | Directeur | Bendertechniek

David Bender | Directeur

Aanleiding

Onze 2 grootste uitdagingen voor de samenwerking met Peacock waren het facturen van onze serviceorders en het nabellen of mailen van onze uitstaande verkoopoffertes. We zijn begonnen met het robotiseren van mailen naar onze klanten die na een x aantal dagen niet hebben gereageerd op een uitstaande offerte. Dit is niet het meest ingewikkelde proces, maar voor de kennismaking met Peacock was dit goed om mee te beginnen. Na succesvolle afronding zijn we gestart met het automatisch factureren van onze serviceorders door de robot. Probleem bij dit proces was dat er veel handelingen nodig waren voordat de factuur de deur uitging. Onze wens was om wekelijks te gaan factureren zodat we altijd bij zijn en klanten snel hun kosten inzichtelijk hebben.

Waarom gekozen voor Peacock?

Wat heeft de RPA opgeleverd?

Wat vinden de medewerkers?

De kennismaking met Peacock was eigenlijk via onze accountant en was voor het uitlezen van onze administratie. Het gesprek met Peacock was prettig en zij hebben even laten zien wat ze bij andere klanten aan automatische RPA processen hadden ingericht.

Andere leveranciers kennen we niet, goed contact met een nieuwe leverancier is veel belangrijker!

De vooraf beoogde resultaten zijn daadwerkelijk behaald:

  • Het scoringspercentage van onze verkoopoffertes is in de eerste 3 maanden met 11 procent gestegen!
  • De facturatie bespaart ons 16 tot 20 uur, maar nog belangrijker is dat we nu wekelijks factureren. In het verleden was het meer van: factureren wanneer het uitkomt.

Reacties waren gelijk enthousiast omdat klanten per direct reacties gingen geven op de mailingen van offertes en daarmee de positieve resultaten zichtbaar werden. De facturatie in ons boekhoudpakket is niet echt gebruiksvriendelijk, de vele standaardhandelingen zijn nu gerobotiseerd en het gemak waarmee nu een factuur de deur uit gaat is zeer positief ontvangen binnen Bendertechniek!

Over Bendertechniek

Bendertechniek is sinds 1966 gespecialiseerd op de verkoop en service van metaalbewerkingsmachines voor de verspanende industrie. Hun klanten zijn veelal Nederlandse maakindustriebedrijven van klein tot groot in diversie eindmarkten. Binnen Bendertechniek kijken ze altijd rond om te kijken of er aspecten kunnen worden gemoderniseerd en geautomatiseerd om daarmee efficiënter te kunnen werken. Hierdoor kwamen ze bij Peacock terecht.

Over David Bender

David Bender is als directeur verantwoordelijk voor de service organisatie van Bender Techniek. Hij heeft een aantal jaren internationaal gewerkt in de financiële sector en is per augustus 2019 als Directeur aangetreden in het familiebedrijf.

App mij